Én és...

A Világ az én szememmel

Én és egy új munkahely

2016. április 19. 19:47 - timcsik

A cím el is árulja, hogy nagyrészt miről is fog szólni ez a bejegyzés, de mielőtt rátérnék egy két dolog történt még azért. Néhány rövid mondatban le is írom. :)

Megemésztettem a vasárnapi boltzár eltörlésének kérdését és úgy döntöttem, hogy lesz@rom inkább. Felesleges ezzel idegesíteni magam, csak tönkremegyek benne. 

Elkezdtem a jogsit. Múlt héten volt a kresz vizsga, tegnap az elsősegély. Mindkettő megvan, úgyhogy legyél rám büszke! :D

A szombatot a legjobb barátnőmmel töltöttem. Felmentünk a városba, és rengeteget fényképeztünk. Úgyhogy most van rengeteg totál sablon fotóm többek között a Gellért hegyről, a Parlamentről, és a Dunáról. Viszont csináltunk pár jófej fotót kettőnkről is. Nagyon nagyon jó napot töltöttünk együtt! :D

Éééééés ma volt az első munkanapom az új helyen. :D Otthagytam a kereskedelmet és most egy állami cégnél dolgozom laboratóriumi technikusként. Szóval sikerült a szakmámban elhelyezkedni. Végre. :D
Igazából egyetlen nap után nem lehet rendes véleményt mondani, de egyelőre mindenki kedves és segítőkész. És -ugyan eszméletlen sok infót daráltak le nekem ma- igazán élveztem a mai napot. Azért nagyon elfáradtam. Nagyon nagyon. 
És egy kicsit aggódom is. A szakmai vizsgám 4 éve volt, és utána egyetlen percet sem dolgoztam laboratóriumban, ezért nagyon remélem, hogy visszatérnek a tanultak, mert ma totál hülyének éreztem magam. xD Ezzel együtt nagyon izgatott is vagyok, és kiváncsi. 
A válasz a kérdésre, hogy mit is fogok csinálni pontosan: állati eredetű élelmiszerek toxikológiai vizsgálatát végezzük. Szóval kb pont nulla a háttértudásom, mert a suliban ilyesmiket nem tanultunk. Na de majd most! :D

Majd írok még, ha már túl leszek legalább az első héten.
Jó légy, vigyázz magadra!

Csókpuszi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://timcsikesavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr628645628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása