Én és...

A Világ az én szememmel

Én és a meleg kérdés

2016. április 24. 13:52 - timcsik

Ez is tipikusan olyan téma, ami két táborra osztja az embereket. Aki elfogadja és aki ellenzi. Szerintem nincs "tartózkodom" csapat a kérdésben. Aki tartózkodik, az inkább elfogadja, mint ellenzi. Nem? 

Én speciel az elfogadók táborát erősítem. És őszintén szólva nem értem, hogy a 21. században hogy lehet ez még mindig ennyire "szégyellni való". Azt mondják sokan (és ez a kedvencem), hogy a szexuális beállítottság fejben dől el. Hát én ilyenkor mindig pislogok sokat. Mert mi van? Ezt most nem értem. Valaki vagy vonzódik a másik nemhez, vagy nem. Van egy gasztronómiai példám erre az esetre.
Tegyük fel, hogy Fejbendőlel nem szereti a pacalt. Tegyük fel, hogy nem tetszik neki az állaga, a színe, az íze, meg egyébként úgy az egész, ezért nem eszi. Akkor ha most én azt mondom neki, hogy márpedig holnaptól ő szeretni fogja, akkor így lesz? Ha eldönti, hogy szeretni fogja, akkor így lesz? Nem hiszem. Ha én eldöntöm, hogy holnaptól meleg leszek, akkor az leszek? Ezt sem hiszem. Ha fejben dőlne el, akkor valószínűleg nem lennének homoszexuális emberek. Vagy legalábbis nagyon kevesen lennének. Mert amennyire én tudom (mindenféle témában olvasgatás után), amikor valaki elkezd vonzódni a saját neméhez, azt szégyelli. Mivel a társadalom még mindig azt neveli az emberbe, hogy ez rossz, és fúj, nem normális, undorító, és állj a sarokba! Ezért titkolja, és próbál tenni ellene, későn fogadja el, vagy soha, és akkor boldogtalan egész életében. Ha fejben dőlne el, akkor rövid időn belül megszűnne a vonzalom a saját neme iránt. Vagy persze lehet, hogy tök hülyeség ez az egész, de én így gondolom.

Egyébként meg szerintem senkinek semmi köze hozzá, hogy ki kit szeret és hogyan. Mindenkinek saját dolga, hogy mit csinál a hálószobában. Vannak emberek akik a durva szado mazo-t szeretik, szerintem meg az fúj. Nem tudom miért jó, ha fájdalmat okoz a párom. De ettől még nem ítélem el, ha neki az jó, akkor egészségére, ő dolga! Ameddig mindkét félnek jó, addig másoknak nem tökmindegy?!

Jó persze, nem szép látvány, amikor két férfi a parkban nyalja falja egymást a padon. De szerintem az sem szép látvány, mikor egy "normális" pár nyalja falja egymást a parkban a padon. Mert menjenek inkább szobára. De bezzeg, ha két nő nyalja falja egymást az már szexi, meg az milyenjómár. Érdekes. Most akkor ellenzi, vagy nem a homoszexualitást? 

Van aki szerint betegek, undorítóak, fajtalankodók, rossz emberek.
Rengeteg híres ember van a világon, aki meleg. Akkor most ők is rossz emberek? Vajon Fejbendőlel más szemmel látja mindazt, amit ők letettek az asztalra?
Kulka János.Mind tudjuk milyen remek színész. Egy Kossuth- és egy Jászai Mari díj is bizonyítja.
Alföldi Róbert. Nála is befigyel egy Jászai Mari díj, plánesőt a Nemzeti Színház igazgatója is volt.
De kár belemenni, hiszen akár itt örökké sorolhatnám. David Bowie, Moliére, James Dean, Marlon Brando, Leonardo DaVinci, Elton John, Ellen Degeneres. Olyan hosszú listát írhatnánk, hogy csak na. :D 

Attól, hogy valaki a saját neme felé vonzódik, még nem rossz ember. Lehet, hogy Fejbendőlel ismerősei közt is van olyan, aki meleg, csak ő éppen nem tudja róla. Ha megtudná megutálná? Attól ő még ugyanaz az ember maradna. Semmivel se lenne rosszabb, semmivel se lenne kevesebb.

Valamikor nem is olyan rég, benn a városban elsétált mellettem egy meleg pár. Két férfi. Kézen fogva sétáltak, beszélgettek, nevetgéltek. A látványuk mosolyt csalt az arcomra. Tudod miért? Mert szépek voltak! Mert láttam rajtuk, hogy boldogok és a boldogság mindig szép! És ha úgy ők boldogok, akkor én bizony mellettük állok! :D

Én elfogadom azt is, ha valaki ellenzi a dolgot, de gyűlölködni attól még nem kell. Fejbendőlel nem szereti a pacalt, és nem is fogja szeretni soha. Nem is kell. Én sem szeretem. De attól még nincs baj azzal, hogy más szereti. :)

Csókpuszi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://timcsikesavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr378658922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása