Én és...

A Világ az én szememmel

Én és a káposztaleves diéta

2016. június 03. 16:23 - timcsik

Bizony. Én. Meg egy diéta. Soha. Ja, de. Most. De csak egy hét, és annak is mindjárt vége. Nem a fogyás miatt kezdtem bele, hanem a méregtelenítő tulajdonsága miatt, de azért már fogytam 2,5 kilót (pont ennyit, de tényleg) 4 nap alatt, szóval legalább valami nyoma van, hogy undorodásig eszem ezt a levest. A méregtelenítő hatását nem tudom mérni. Vagy igen? Nem hiszem. Honnan tudjam, hogy működik? Van aki azt mondta, idézem "Észre veszed majd, annyit fogsz f.sni!". Hát a jövendölés nem valósult meg, akkor most nem működik? Mindegy, most már végig csinálom, amúgy is kiváncsi vagyok. Középsuli elején voltam olyan súlyban, mint most, és nem tudom megy e még le, és ha igen, mennyi. Viszont azt írták, hogy az első két nap borzalmas lesz, de utána meg minden jobb lesz, és energikusabb leszek és boldogabb. Hát nem. Tökre fáradt voltam így is. Meg boldog -de az eleve vagyok, szóval nem írhatjuk a diéta jótékony hatásai közé. Na mindegy. Azért annyira nem vészes ez a diéta, nem arról van szó, hogy most hét napon át kizárólag ezt a levest kell enni, csak éppen minden nap kell enni belőle. Mindenesetre garantálom, hogy ha elkezded, akkor a harmadik napra megutálod a káposztalevest. Meg talán magát a káposztát. Legalábbis egy időre biztosan. A leves egyébként lényegében egy zöldségleves sok hagymával és káposztával.
És ezekből áll össze:
6 db közepes hagyma
1 vagy 2 kis paradicsompüré konzerv
1 nagy fej édeskáposzta (1,5 kg) apróra vágva
2 db zöldpaprika
4 db sárgarépa
2 db zellergumó vagy 6 szál friss zellerlevél
2 db leveskocka
petrezselyem, bazsalikom (friss) apróra vágva.

Namost, engem senki se világosított fel, hogy ehhez az adaghoz egy gigantikus kondér kell, bár gondolhattam volna magamtól is, hisz eleve másfél kiló kápi kell bele. De mindegy. Megint tanultunk valamit. Viszont nincs is akkora edényem, amibe ez belefér. Így hát mikor észrevettem, hogy bizony ez nem fog beleférni, akkor úgy döntöttem, hogy a káposzta második felét nem rakom bele, és a hagymának is kb a felét vettem. A többi ment a fagyóba. És tegnap csináltam még egy adagot, mert azért nem akartam a vasárnap főzött levest enni a következő vasárnapig. Kényeskedés, tudom. De nemár. Az első adagból úgyis kihagytam a paradicsompürét, így legalább a hét második felétől van egy kis változatosság. Csak ez meg erős lett. Mert tettem bele fehérborsot. És úgy tűnik sok lett. Nem bírom az erőset. Így jártam. :) 
Viszont, mint említettem, nem csak ezt a levest kell enni egész héten.
Íme a bűvös heti étrend:
1. nap: Leves és gyümölcs (banán nem).
2. nap: Csak leves és zöldségek, valamint vacsira egy nagyobb héjában sült krumpli vajjal. 
3. nap: Leves, gyümölcs és zöldségek (krumpli nem).
4. nap: Leves, gyümölcs, és tej. Hát azt nem írta, hogy mennyi tej, én két bögrével ittam egész nap.
5. nap: Leves, 20 dkg marhahús, sok paradicsom és rengeteg víz.
6. nap: Leves (legalább egyszer), 2–3 szelet marhahús, zöldségféle (krumpli nem), és saláta.
7. nap: Leves (legalább egyszer), főtt barna rizs, zöldség és gyümölcs (nem édes). 
És mindezek mellé rengeteg rengeteg folyadék.

Szóval végülis annyira nem egyhangú. Csak kicsit. És a leves az minden nap kell. Viszont ebből és a zöldségekből annyit lehet enni, amennyit csak akarsz. Azt írják, hogy a hét végére 2-3 kg lemegy, ha mozogsz is mellette akkor lehet 5-8 is. Hát talán a 3 meglesz a végére. Mozogni megint nem mozgok. 
Még két nap van hátra, meg egy szülinapi buli, amin lesz sok süti és torta, meg gulyást főznek, és ott leszek én. Majd rágok répát. Meg levest. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://timcsikesavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr368776266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása